Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΣΚΗΣΗ ΓΙΑ ΓΛΟΥΤΙΑΙΟΥΣ

Τρίτη, 17 Ιουνίου 2014

Το μυστικό για να χτίσεις δυνατούς γλουτιαίους μυς είναι να βάλεις μεγάλα βάρη στην προπόνησή σου. «Η ανύψωση ισχίου με μπάρα είναι η καλύτερη επιλογή» σου λέει ο Bret Contreras, καθηγητής φυσικής αγωγής και προπονητής επαγγελματιών αθλητών. «Η συγκεκριμένη άσκηση γυμνάζει τους γλουτούς σου καλύτερα από κάθε άλλη. Επίσης, μπορείς να προπονηθείς με μεγάλα βάρη χωρίς να υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού» προσθέτει ο ίδιος. Χρησιμοποίησε ένα βάρος που μπορείς να σηκώσεις τουλάχιστον 10 φορές. «Αυτό δημιουργεί ένταση και μεταβολικό στρες στους μυς σου, κάτι που συμβάλλει στην αύξηση μυϊκής μάζας» λέει ο ίδιος.




Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου