ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ: ΑΠΟΓΕΙΩΤΙΚΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ

Τρίτη, 17 Φεβρουαρίου 2015

Το νέο επεισόδιο της «Εθνικής Ελλάδος» ξεκίνησε με τον πλέον καταιγιστικό τρόπο. Μέσα σε πέντε λεπτά φλας μπακ συνδύασε τη νοσταλγία με το ξεκαρδιστικό γέλιο με αβίαστο τρόπο, με εργαλείο τις καταστάσεις και όχι την εκβιαστική ατάκα.
Αμέσως μετά όμως μας προσγείωσε στην πραγματικότητα, στην πραγματικότητα που ζούμε όλοι μας, όπου ανάμεσά μας υπάρχουν άνθρωποι όχι απλά με ξενοφοβική συμπεριφορά, αλλά με ρατσιστική και επιθετική , όπως ο σύζυγος της Φρόσως που υποδύεται ο Κώστας Αποστολάκης.
Η Μίνα Αδαμάκη απολαυστική ως «παγωμένη» Ελίζα Σαφέτα για μία ακόμη φορά, τόσο στη σκηνή με τη Φοίβη Παπαδάτου Κατερίνα Παπουτσάκη, όσο και στη σκηνή όπου ενημερώνεται πως πελάτισσά της έχει σκοτωθεί σε τροχαίο.



Ξεκαρδιστικά καταιγιστική  ήταν και η φωτογράφηση της Στάλως Μαριέλλας Σαββίδου  , ακόμη και ο «βουβός» φίλος της  Κύκκος.
Πολλές οι αλήθειες που είδαμε και αυτή τη φορά. Όπως ο  πειρασμός της Σμαράγδας Καρύδη να πουλήσει το ακριβό κόσμημα που κληρονόμησε από τη γιαγιά της για να ξεπληρώσει τα χρέη της, όπως η αρχική άρνηση της Κωνσταντίνας Μιχαήλ να παραδεχτεί στην αδελφή και τις φίλες της ότι κακοποιήθηκε από το σύζυγό της και ότι ο γιος της είναι μπλεγμένος σε έγκλημα.
Όπως οι λαμογιές του «Ελληνάρα» που χρησιμοποιεί έναν χώρο διπλά, η μία από τις δύο χρήσεις  παράνομη για το παραδάκι.
Όπως αυτά που ειπώθηκαν  για τα «καθάρματα» και του καλλιτεχνικού και δημοσιογραφικού χώρου , που δυστυχώς υπάρχουν, αλλά επιτέλους βρέθηκε ένας άνθρωπος του χώρου, ο σεναριογράφος και ένας εκ των πρωταγωνιστών Γιώργος Καπουτζίδης , να το επισημάνει μέσα από τη μυθοπλασία και το χιούμορ με απόλυτα φυσικό τρόπο, χωρίς   καταγγελτική και δραματική διάθεση.
Γέλιο, χιούμορ, συγκίνηση, αλήθεια, πόνος , όλα μαζί σε ένα απολαυστικό χαρμάνι, με τα υλικά ευδιάκριτα και εύγευστα , μακριά από υπερβολές, φιοριτούρες, μεγαλοστομίες και ξεπερασμένους τηλε-ρεαλισμούς.
H  σκηνή στο στάδιο απέδειξε  περίτρανα την σεναριογραφική ευφυΐα του Καπουτζίδη με την εξισορρόπηση σουρεαλιστικής μυθοπλασίας και ελληνικής πραγματικότητας.
Να σημειωθεί όμως πως η ανάδειξη όλων των σεναριακών ευρημάτων έγινε με τη σκηνοθετική συμβολή του Αντώνη Αγγελόπουλου. 

Υ.Γ: Αν και είναι δύσκολο να είχαν συννενοηθεί οι σειρές του MEGA μεταξύ τους, σε όλα τα νέα επεισόδια στο ΚΑΤΩ ΠΑΡΤΑΛΙ, την ΕΘΝΙΚΗ ΕΛΛΑΔΟΣ και τις ΗΡΩΙΔΕΣ, το ΚΙΡ ΡΟΥΑΓΙΑΛ είχε την τιμητική του και ήταν το κοινό σημείο αναφοράς τους αυτό το Δευτερότριτο

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου