Η «γιαγιά της ραπτικής» Μαίρη Αναστασίου, που είχε την τιμητική της τη σεζόν που μας πέρασε τόσο με την ηλεκτρονική έκθεση που διοργάνωσε το FASHIONART-LOVER και τη συνέντευξή της στην «ΠΑΡΑΛΛΑΞΗ», όσο και με τη χρήση των vintage κοστουμιών της στην κινησιολογική performance για τον Πέδρο Αλμοδόβαρ «ΓΥΡΝΑ ΠΙΣΩ…ΣΤΑ ΨΗΛΑ ΤΑΚΟΥΝΙΑ», …«ξαναχτυπά»!!!
Αυτή τη φορά με τη δημοσιοποίηση ιστορικών φωτογραφιών από το αρχείο της.
Στις συγκεκριμένες φωτογραφίες απεικονίζονται ως νύφες τόσο η ίδια όσο και η αδελφή της και η ξαδέλφη της.
Τα νυφικά είχε σχεδιάσει η ίδια τη δεκαετία του ’40 και του ’50. Από τη δεκαετία του ’50 έως και τη δεκαετία του ’60 η Μαίρη Αναστασίου έντυνε τις πιο καλοντυμένες και αναγνωρίσιμες Θεσσαλονικιές.
Στις δεκαετίες του ’70 και του ’80 συνέχισε να δημιουργεί αποκλειστικά για τα συγγενικά και φιλικά της πρόσωπα.
Η «γιαγιά της ραπτικής» είναι πολύ αγαπητή και δημοφιλής στη Θεσσαλονίκη και απόλυτα συνδεμένη με την ιστορία της μόδας στην πόλη.
Αυτή τη φορά με τη δημοσιοποίηση ιστορικών φωτογραφιών από το αρχείο της.
Στις συγκεκριμένες φωτογραφίες απεικονίζονται ως νύφες τόσο η ίδια όσο και η αδελφή της και η ξαδέλφη της.
Τα νυφικά είχε σχεδιάσει η ίδια τη δεκαετία του ’40 και του ’50. Από τη δεκαετία του ’50 έως και τη δεκαετία του ’60 η Μαίρη Αναστασίου έντυνε τις πιο καλοντυμένες και αναγνωρίσιμες Θεσσαλονικιές.
Στις δεκαετίες του ’70 και του ’80 συνέχισε να δημιουργεί αποκλειστικά για τα συγγενικά και φιλικά της πρόσωπα.
Η «γιαγιά της ραπτικής» είναι πολύ αγαπητή και δημοφιλής στη Θεσσαλονίκη και απόλυτα συνδεμένη με την ιστορία της μόδας στην πόλη.
Όμορφο άρθρο, με νυφικα γαμου που έχουν ιδιαίτερο ύφος.