H πιο cult διαφήμιση της χρονιάς είναι αυτή που απολαμβάνουμε από
το τέλος του καλοκαιριού, με τον παππού και τη γιαγιά να μιλάνε για το 14900
και τα τηλεφωνικά νούμερα του ΕΟΠΥΥ.
Θα μπορούσε να είναι και σκηνή από κινηματογραφική παρωδία ή ταινία με ολίγον καλτ χιούμορ.
Πάντως έχει δουλέψει πολύ το συγκεκριμένο κόνσεπτ και έχει ήδη κάνει τη μεγαλύτερη επιτυχία από όλα τα τηλεοπτικά σποτ της χρονιάς. Έχει βέβαια ασκηθεί κριτική για το εάν εξυπηρετεί τη λειτουργία του ΕΟΠΥΥ και τις ανάγκες των ασθενών και πελατών, αλλά εμείς στεκόμαστε στο σενάριο και το κόνσεπτ της διαφήμισης ως "ταινίας". Βέβαια υπάρχει και μία εναλλακτική
εκδοχή, όπως αυτή που γύρισαν ο Φώτης και η Μαρία με μπόλικες δόσεις καλοπροαίρετου
χιούμορ.


0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου