Η MISKO, Ο ΑΚΑΚΙΟΣ ΚΑΙ ΟΙ...ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΙΣ

Σάββατο 27 Ιουλίου 2013

H MISKO ιδρύθηκε στον Πειραιά το 1927, ενώ από το 1991 αποτελεί μέλος του Ομίλου Barilla και εμπορεύεται προϊόντα του Ομίλου (ζυμαρικά & σάλτσες Barilla και μπισκότα Passioni).Η MISKO είναι η μεγαλύτερη μάρκα ζυμαρικών στην Ελλάδα, με μακρόχρονη ιστορία και  ποιότητα. H MISKO, πέραν της σειράς με τα Κλασικά Σχήματα, με την χαρακτηριστική Φούξια συσκευασία, διαθέτει την σειρά MISKO Γεύσεις Ελλάδος, τη MISKO Χρυσή Σοδειά, τα MISKO Ολικής Αλέσεως, τις Σάλτσες MISKO καθώς και τα MISKO Σιμιγδάλι Ψιλό καιΣιμιγδάλι Χονδρό.
Η διαφήμιση με τον καλόγερο Ακάκιο είναι ίσως η πιο επιτυχημένη διαφήμιση στην ιστορία των Ελληνικών ζυμαρικών, με το χαρακτηριστικό σλόγκαν «ΑΚΑΚΙΕ, μην ξεχάσεις τα μακαρόνια να είναι MISKO!»


Τα μακαρόνια MISKO υπήρξαν, για πολλά χρόνια, άρρηκτα συνδεδεμένα με τον Ακάκιο, τον καλόγερο που ξεκινούσε με το γαϊδουράκι του για τα ψώνια της μονής, όταν ο ηγούμενος του μοναστηριού του υπενθύμισε τα μακαρόνια να είναι MISKO. Ο Ακάκιος δεν έχει εγκαταλείψει την εταιρική ταυτότητα της MISKO, και συνεχίζει να κοσμεί όλες τις συσκευασίες των προϊόντων.

Η ιστορία της MISKO,  άλλωστε,  προχωρά και εξελίσσεται μαζί με την ιστορία της Ελληνικής οικογένειας. Αυτό ήταν και παραμένει διαχρονικά το όραμα της MISKO. Από τη  στιγμή που φτιάχτηκαν τα πρώτα ζυμαρικά στο εργαστήρι των οικογενειών Μιχαηλίδη και Κωνσταντίνη στον Πειραιά, μέχρι και σήμερα, η MISKO παράγει ζυμαρικά νόστιμα και θρεπτικά.
Η παραγωγή των προϊόντων της MISKO γίνεται, σε όλα τα στάδιά της, με βασικό μέλημα το σεβασμό στον άνθρωπο και το περιβάλλον.
Οι καταναλωτές αποτελούν για τη MISKO κεντρικό σημείο αναφοράς όλα αυτά τα χρόνια παρουσίας της στην αγορά. Όλα τα προϊόντα και οι ενέργειες για τη MISKO σχεδιάζονται με γνώμονα τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των καταναλωτών.
Κυριαρχώντας σε γιορτινές μέρες αλλά και στα καθημερινά γεύματα, τα ζυμαρικά της MISKO έχουν ιδιαίτερη θέση στο ελληνικό οικογενειακό τραπέζι, περνώντας σαν έθιμο από γενιά σε γενιά. Η MISKO λειτουργεί με γνώμονα θεμελιώδεις αξίες που παραμένουν αναλλοίωτες με την πάροδο του χρόνου.
Στο μυαλό των Ελλήνων καταναλωτών η MISKO είναι συνώνυμη με τα ζυμαρικά, γιατί εδώ και 82 χρόνια το όνομα αυτό  αποτελεί εγγύηση ποιότητας και γεύσης.
Τα προϊόντα MISKO είναι μέρος της κληρονομιάς και της παράδοσης, που περνάει από γενιά σε γενιά σε κάθε ελληνική οικογένεια. Η MISKO λειτουργεί με σεβασμό προς την Ελληνική παράδοση, και κουζίνα, και παράγει προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες και τις γεύσεις των Ελλήνων.
Τα ζυμαρικά MISKO παράγονται από Έλληνες για Έλληνες. Η MISKO προμηθεύεται άριστης ποιότητας σιτάρι από επιλεγμένες φάρμες Ελλήνων παραγωγών και έχει τις εγκαταστάσεις της στην Ελλάδα, διασφαλίζοντας έτσι την υψηλή ποιότητα των προϊόντων της.
Η πορεία της MISKO ξεκίνησε το 1927 από τις οικογένειες Μιχαηλίδη και Κωνσταντίνη, τα αρχικά της επωνυμίας MISKO έχουν προέλθει από την ένωση των δύο επιθέτων των ιδρυτών της, Μιχαηλίδης και Κωνσταντίνης.
Το 1953 πέρασε στην ιδιοκτησία των οικογενειών Μαντζίκα, Παπαναστασίου, Παπαχρυσάνθου και Θεοδωράκη. Την ίδια χρονιά μεταφέρθηκε και η παραγωγή των προϊόντων στην Πάτρα, σε ένα υπερσύγχρονο για την εποχή εργοστάσιο. Η MISKO ήταν οργανωμένη σε καθαρά ευρωπαϊκά πρότυπα, ανοίγοντας νέους δρόμους στον τομέα των τροφίμων στην Ελλάδα, τυποποιώντας τα ζυμαρικά της σε συσκευασίες και φέρνοντας ζυμαρικά με εγγυημένη ποιότητα και ασφάλεια σε κάθε Ελληνικό σπίτι.

Το 1975 ιδρύθηκε η θυγατρική ΒΑΝΤΑ ΕΠΕ, η οποία χειριζόταν το εμπορικό μέρος της MISKO. 



Το 1991 η MISKO εισάγεται στον όμιλο της Barilla SpA, της μεγαλύτερης εταιρείας ζυμαρικών παγκόσμια. 


Η Barilla είναι ο πρώτος όμιλος εταιριών ειδών διατροφής της Ιταλίας και εξάγει τα προϊόντα της σε περισσότερα από 100 κράτη. Το 2000 ολοκληρώθηκε το νέο υπερσύγχρονο εργοστάσιο ζυμαρικών της Εταιρείας στην περιοχή του Ελαιώνα Βοιωτίας, το οποίο είναι και το 3ο μεγαλύτερο στην Ευρώπη. Το 2001 εντάχθηκε στον Ομιλο Barilla και ένας μύλος στην περιοχή του Βόλου . Η MISKO είναι η μεγαλύτερη βιομηχανία ζυμαρικών στην Ελλάδα με δυνατή παρουσία στην αγορά. Χάρη στην ποιότητα των ζυμαρικών της, κατέχει σταθερά την πρώτη θέση στην ελληνική αγορά ζυμαρικών. Παράλληλα, τα ζυμαρικά Barilla, είναι τα πρώτα σε προτίμηση εισαγόμενα ζυμαρικά. Στα 75 χρόνια παρουσίας της η MISKO έχει αποσπάσει 56 χρυσά διεθνή βραβεία ποιότητας.
Η Barilla ιδρύθηκε στην Πάρμα το 1877, από ένα εργοστάσιο άρτου και ζυμαρικών. Σήμερα είναι ο πρώτος όμιλος εταιριών ειδών διατροφής της Ιταλίας. Στο τιμόνι της, εδώ και 100 χρόνια βρίσκεται η επιχειρηματική εμπειρία μιας οικογένειας η οποία σήμερα έφτασε στην τέταρτη γενιά της, με τα αδέλφια Guido, Luca και Paolo Barilla.
Η Barilla, παράγει τα προϊόντα της σε 25 εγκαταστάσεις (20 στην Ιταλία και 5 στο εξωτερικό) και διαχειρίζεται άμεσα 6 μύλους, οι οποίοι προμηθεύουν το 70% της απαιτούμενης πρώτης ύλης.

Η Barilla είναι η πρώτη μάρκα ζυμαρικών στην Ιταλία και στον κόσμο. Στα προϊόντα αρτοποιϊας καθώς και στις έτοιμες σάλτσες, ο όμιλος κατέχει την πρώτη θέση στην Ιταλία. Οι εξαγωγές των προϊόντων Barilla πραγματοποιούνται σε περισσότερα από 100 κράτη. 
Όλα αυτά τα χρόνια αναρωτιόταν πολύς κόσμος εάν το σλόγκαν με τον Ακάκιο ήταν απλά διαφημιστικής έμπνευσης ή υπήρχε αληθινή ιστορία πίσω από αυτό.  Πριν από περίπου 4,5 χρόνια ο αναγνώστης Δημήτρης Κούτουλας έστειλε ένα πολύ ενδιαφέρον email στο http://www.pestaola.gr/
« Κατάγομαι από τη Δεσφίνα Φωκίδος από την οποία καταγόταν ένας μοναχός ο Ακάκιος Παπάς, ο οποίος μόναζε στο Άγιον Όρος. Τυχαίνει, ανιψιός του συγχωρεμένου πια μοναχού να είναι ένας άλλος μοναχός με ακριβώς το ίδιο ονοματεπώνυμο. Σημειωτέον ότι το Ακάκιος δεν είναι το πολιτικό τους όνομα μιας και οι μοναχοί απ’ ότι ξέρω αλλάζουν το μικρό όνομα όταν γίνονται μοναχοί.
Ο ανιψιός Ακάκιος, σήμερα μονάζει σε ένα μοναστήρι κάπου στην Παιανία (Άγιος Νικόλαος αν δεν κάνω λάθος), και είναι περίπου 75 χρονών. Έχει τύχει μερικές φορές να μιλήσω μαζί του, μιας και ήταν παιδικός φίλος του πατέρα μου.
Σχετικά με τη MISKO, μου είχε πει τα εξής:
“Κάποια από τις οικογένειες που ίδρυσαν τη MISCO, είχε κάποια στενή σχέση με το θείο Ακάκιο. Κάποια εποχή η επιχείρηση δεν πήγαινε καλά και ο Ακάκιος όταν το έμαθε, τους πρότεινε ο ίδιος τη διαφήμιση με το μοναχό και το γαϊδουράκι. Μάλιστα επειδή ήταν ο ίδιος ζωγράφος (πιθανώς αγιογράφος;), το αρχικό διαφημιστικό το ζωγράφισε ο ίδιος !! Τώρα το σλόγκαν και τη χρήση του ονόματός του δεν ξέρω αν τα πρότεινε ο ίδιος, ή ήταν ιδέα κάποιου διαφημιστή. Πάντως το σίγουρο ήταν ότι η διαφήμιση έπιασε και ότι ο ίδιος αποτέλεσε τελικά τον … ήρωα του γνωστού σλόγκαν !”».
Σύμφωνα πάντως με το σάιτ http://www.tokoulouri.com/ τον περασμένο Μάρτιο απολύθηκε από την εταιρία ένας άλλος Ακάκιος , ο 87χρονος Ακάκιος Εγκομιάν , επί μακράν σειράν ετών συνεργάτης της MISKO



Τα μακαρόνια MISKO συνθέθηκαν όμως και με την ιστορία της Ελληνικής διαφήμισης στον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Ποιός δε θυμάται τη διαφήμιση με την ιστορία της MISKO και του Ακάκιου που αναβίωνε τη δεκαετία του 1930, αλλά και τη διαφήμιση με το τραγούδι "Μακαρόνια Μίσκο, πόσο νόστιμα τα βρίσκω" που παρέπεμπε σε μιούζικαλ της δεκαετίας του '60. 
Από τα δημοφιλέστερα ήταν το Χριστουγεννιάτικο και μάλιστα έγχρωμο σποτ με τον Ιταλό σεφ που λέει Ελληνοιταλικές ευχές "i migliori auguri apo Misko, chronia polla", ενώ από τα πιο σπάνια αυτά που γύρισε η Μπέτυ Λιβανού στο τέλος της δεκαετίας του '60 μαζί με τον Ιταλό σεφ. 
Χριστουγεννιάτικη: http://youtu.be/OYwlpon6X6c
Με Μπέτυ Λιβανού:http://youtu.be/f-zRa5X36Mc
                                        http://youtu.be/vUk_7QdyD5o
Αλλά η πιο art και άρτια σε μοντάζ, ήχο και διεύθυνση φωτογραφίας ήταν η διαφήμιση που γυρίστηκε με το ελικόπτερο και τα πλάνα από ψηλά , υπό τη μουσική του Βαγγέλη Παπαθανασίου και την αφήγηση του Γιώργου Παπαστεφάνου. Το κομμάτι που χρησιμοποιήθηκε τότε τιτλοφορούνταν "Χορός της Φωτιάς" και ήταν από το δίσκο "ΩΔΕΣ" που είχε κάνει ο μεγάλος δημιουργός σε συνεργασία με την Ειρήνη Παππά. 


Πηγή: http://www.misko.gr/ 
            http://www.pestaola.gr/
            http://www.tokoulouri.com/ 
            

Blog Widget by LinkWithin

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

 
FashionArt LoveR © 2011 | Designed by RumahDijual, in collaboration with Online Casino, Uncharted 3 and MW3 Forum