Ο Γιάννης Λούλης, ως
σύμβουλος στρατηγικής, έχει ασχοληθεί με πολλές προεκλογικές εκστρατείες στην
Ελλάδα και στο εξωτερικό. Υπήρξε άλλωστε σύμβουλος του Κώστα Καραμανλή.
Η αφορμή της συζήτησης είναι
το προεκλογικό σποτ της Νέας Δημοκρατίας με τον Αντώνη Σαμαρά να εξηγεί στα
παιδιά ότι φτιάχνει το γήπεδο του μέλλοντος τους.
«Αν μελετήσει κανείς τις
τάσεις της κοινής γνώμης στην Ελλάδα, θα έβλεπε ότι είναι τόσο καχύποπτη που
καλό είναι να αποφεύγονται οι δημιουργικές διαφημίσεις λέει στη HuffPost
Greece. «Σε τέτοιες συνθήκες, καλύτερα είναι τα μικρά απλά κειμενάκια, όπως
αυτά που κάνουν οι Αμερικάνοι».
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου