Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΕΧΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ΤΕΧΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΣΤΟ ΝΟΗΣΙΣ

Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015 0 σχόλια

 Οι εργαζόμενοι στο ΝΟΗΣΙΣ, έχοντας γνωστοποιήσει εδώ και καιρό στην πολιτική ηγεσία τα συσσωρευμένα προβλήματα του φορέα, συμπράττουν με τη μέχρι σήμερα δημοσιοποίησή τους εκ μέρους της Γενικής Διεύθυνσης και προχωρούν με τη σειρά τους σε διαμαρτυρία όσον αφορά στην παρατεταμένη απαξίωση του ΝΟΗΣΙΣ, η οποία έχει οδηγήσει στα παρακάτω:
•    Οι εργαζόμενοι να παραμένουν απλήρωτοι για 4 μήνες και πολλοί από αυτούς να βρίσκονται σε αδυναμία κάλυψης ακόμη και των εξόδων μετακίνησης από και προς την εργασία τους, στα όρια της οικονομικής εξόντωσης.
•    Το αρμόδιο υπουργείο να μην ορίζει Διοικητικό Συμβούλιο εδώ και 15 μήνες.
•    Να είναι αμφίβολη η δυνατότητα διατήρησης της παροχής υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, όπως  παρείχε μέχρι σήμερα ο φορέας.
•    Να υπάρχει αδυναμία προγραμματισμού δράσεων και τήρησης δεσμεύσεων (ευρωπαϊκά προγράμματα, πρόγραμμα λειτουργίας, προϋπολογισμός, χρονοδιαγράμματα φορέα).
•    Να υπονομεύεται και να θίγεται η τριανταπεντάχρονη - από την εποχή ίδρυσης του Τεχνικού Μουσείου Θεσσαλονίκης - αξιοπιστία του Ιδρύματος με τρόπο μη αναστρέψιμο.
•    Να τίθεται σε κίνδυνο το πολιτιστικό κεφάλαιο του φορέα (συλλογές / εκθέματα, ειδικός εξοπλισμός), που αποτελεί παρακαταθήκη της ελληνικής κοινωνίας με διαχρονική αξία.
ΟΙ εργαζόμενοι διαμαρτύρονται για τα παραπάνω και απαιτούν από την πολιτεία να ανταποκριθεί σε αυτή την ύστατη έκκληση, ζητώντας:
•    Να υπάρξει άμεση ανακούφιση των οικονομικών πιέσεων.
•    Να οριστεί άμεσα Διοικητικό Συμβούλιο.
•    Να εφαρμοστεί ο νόμος για την  Έρευνα, Τεχνολογική Ανάπτυξη και Καινοτομία
(ν. 4310/2014).





Σε περίπτωση που δεν υπάρξει απάντηση και  δέσμευση για την επίλυση των ζητημάτων προς αυτή την κατεύθυνση, οι εργαζόμενοι σε ένδειξη διαμαρτυρίας προγραμματίζουν να προβούν ακόμη και σε αποχή από τα καθήκοντά τους.

ΤΟ ΤΕΧΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΑ 10ΧΡΟΝΑ ΤΟΥ ΝΟΗΣΙΣ

Πέμπτη 20 Νοεμβρίου 2014 0 σχόλια

Την Κυριακή 23 Νοεμβρίου 2014 το Σωματείο "Φίλοι του Τεχνικού Μουσείου Θεσσαλονίκης" γιορτάζει τα 10 χρόνια επιτυχούς λειτουργίας του Κέντρου Διάδοσης Επιστημών και Μουσείου Τεχνολογίας - ΝΟΗΣΙΣ, του οποίου υπήρξε ιδρυτής. Η τελετή θα πραγματοποιηθεί στο ΝΟΗΣΙΣ, ώρα 11:00. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει δεξίωση και προβολή στο Κοσμοθέατρο της νέας ταινίας/ντοκιμαντέρ με τίτλο "Έντομα".
Στις 27 Οκτωβρίου του 2004 ο Κωστής Στεφανόπουλος με την ιδιότητα του Προέδρου της Δημοκρατίας εγκαινίαζε το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας. Ο Πρόεδρος είχε ήδη εκφράσει την ευαρέσκεια του για το έργο που είχε προηγηθεί,  κατά την επίσκεψη του στο εκθετήριο του Τεχνικού Μουσείου στη Σίνδο και είχε απονείμει στον Πρόεδρο μας, αείμνηστο καθηγητή Νίκο Οικονόμου, το παράσημο του Ταξιάρχη της Τιμής. Από την ημέρα των εγκαινίων άνοιξε ένας νέος κύκλος που πρόσφατα συμπλήρωσε δεκαετία.


Σε αυτό το χρονικό διάστημα εκατοντάδες χιλιάδες επισκεπτών ξεναγήθηκαν στις 3 μόνιμες και στις 18 περιοδικές εκθέσεις του ιδρύματος, απολαμβάνοντας παράλληλα πρωτόγνωρες εμπειρίες στα θεάματά του. Περισσότερες από 1.200 σχολικές ομάδες παρακολούθησαν εκπαιδευτικά προγράμματα για την πυραυλική, την μαγεία της επιστήμης, την επιστήμη στην κουζίνα, τις εναλλακτικές πηγές ενέργειας.
Παράχθηκε η πρώτη ελληνική παραγωγή πλανηταρίου με μη αστρονομικό περιεχόμενο. Με τη συνεργασία του Γαλλικού Ινστιτούτου και του Βρετανικού Συμβουλίου παρουσιάσθηκαν δεκάδες καφέ της επιστήμης, σε θέματα από την ηθική της τεχνολογίας έως τα μαμούθ των Γρεβενών.
Ομάδες ενδιαφερομένων εκπαιδεύτηκαν στη ρομποτική, τον αερομοντελισμό, την εκλαΐκευση της επιστήμης. Οργανώθηκαν και υλοποιούνται τα γενέθλια και οι θερινές κατασκηνώσεις του επιστήμονα.

 
FashionArt LoveR © 2011 | Designed by RumahDijual, in collaboration with Online Casino, Uncharted 3 and MW3 Forum